X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

تمشک دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود سریال

دانلود آهنگ

دانلود فیلم

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام آشوب Hamid Hiraad

بازدید : 39 یکشنبه 07 مهر 1398 نظرات
دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام آشوب Hamid Hiraad

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید هیراد به نام آشوب

ترانه و ملودی: حمید هیراد / تنظیم: امیرمیلاد نیکزاد

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام آشوب

دانلود رایگان موزیک آشوب با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

دانلود نسخه اصلی آهنگ آشوب

[کیفیت 128 با حجم 2.9 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 7.3 مگابایت]

Danlod Ahang Jadid

Hamid Hiraad – Ashoob

متن ترانه ی آشوب با صدای حمید هیراد:

من در طلب کوی تو و موی توام یار

من بنده مست و پر هیاهوی توام یار

ای خوب تر از خوب تر از خوب تر از یار

این عاشق سر به زیر دیوانه بدست آر

بارون که می باره تورو یادم میاره نازنین

ای خوب خوب ای خوب من حال و هوای من ببین

معشوقه ی محبوب من ای یار شهر آشوب من

ای خوب خوب ای خوب من مطلوب من مطلوب من

بارون که میباره تورو یادم میاره نازنین

ای خوب خوب ای خوب من حال و هوای من ببین

معشوقه ی محبوب من ای یار شهر آشوب من

ای خوب خوب ای خوب من مطلوب من مطلوب من

تو گرفتار منو یار منو هی جان منی

بس نگاهم به تو افتاد نشوم یار کسی

تو عزیز دل مایی نکنم نظر به جایی

بس نگاهم به تو افتاد نشوم یار کسی

بارون که میباره تورو یادم میاره نازنین

ای خوب خوب ای خوب من حال و هوای من ببین

معشوقه ی محبوب من ای یار شهر آشوب من

ای خوب خوب ای خوب من مطلوب من مطلوب من

بارون که میباره تورو یادم میاره نازنین

ای خوب خوب ای خوب من حال و هوای من ببین

معشوقه ی محبوب من ای یار شهر آشوب من

ای خوب خوب ای خوب من مطلوب من مطلوب من


موضوع : دانلود آهنگ ,

جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی