X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

تمشک دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود سریال

دانلود آهنگ

دانلود فیلم

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال پناه آخر با صدای محمد معتمدی Mohammad Motamedi

بازدید : 125 سه شنبه 30 مهر 1398 نظرات
دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال پناه آخر با صدای محمد معتمدی Mohammad Motamedi

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال پناه آخر با صدای محمد معتمدی

ترانه: سجاد عزیزی آرام / آهنگساز: محمدرضا چراغعلی

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال پناه آخر با صدای محمد معتمدی

دانلود موزیک پناه آخر با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

ترانه تیتراژ پایانی سریال پناه آخر از محمد معتمدی

[کیفیت 128 با حجم 3.0 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 7.4 مگابایت]

Danlod Ahang Jadid

Mohammad Motamedi – Panahe Akhar

متن ترانه ی پناه آخر با صدای محمد معتمدی:

نگاه مهربان تو پناه آخر من

با یادت جهان من آشوب است

در عشقت هوای مردن خوب است

خاموشی بهای عشق است

میدانم که برده ای از یادم

بی تابم که داده ای بر بادم

تنهایی سزای عشق است

پنهان نکردم شوقم شورم عشقم را

من از تو پیدا نبودی سرگشته بودم

در من شکسته بغضم روحم قلبم

از رفتن تو با من نبودی آشفته بودم

پیدا نبودی سرگشته بودم

بی یادت از این جهان دلگیرم

در عشقت چه بی ثمر میمیرم

خاموشی سزای عشق است

میترسم از این همه تنهایی میدانم که بی خبر می آیی

تنهایی بهای عشق است


موضوع : دانلود سریال ,

جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی