X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

تمشک دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود سریال

دانلود آهنگ

دانلود فیلم

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال دل با صدای شهاب مظفری Shahab Mozaffari

بازدید : 69 پنجشنبه 14 آذر 1398 نظرات
دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال دل با صدای شهاب مظفری Shahab Mozaffari

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال دل با صدای شهاب مظفری

ترانه: مهرزاد امیرخانی / تنظیم: بهتاش زرین

میکس و مستر: محمد فلاحی

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال دل با صدای شهاب مظفری

دانلود موزیک تنهای تنها با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

نسخه اصلی موزیک تیتراژ پایانی سریال دل

[برای دانلود سریال دل اینجا کلیک کنید]

[کیفیت 128 با حجم 3.9 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 9.7 مگابایت]

Danlod Music Jadid

Shahab Mozaffari – Tanhaye Tanha

متن ترانه ی تنهای تنها با صدای شهاب مظفری:

دارم از تو میگذرم تا نگذره آب از سر تو

میشکنم من تو خودم تا نشکنه بال و پر تو

زندگی هیچ وقت برای ما دوتا کاری نکرده

اونکه واسه عشق بمیره که فداکاری نکرده

کاری نکرده

تنهای تنهام میخوان ببازم

بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم

تو کوچ آخر بالامو بستن من

تو قفس و دورم نشستن دلتنگتم من

میشکنم پلارو پشتم تا نترسم برنگردم

هیچ جا دنبالم نگردین من یه درد دوره گردم

یه قدم مونده به دریا ساحلو وارونه کردن

من همین حالا میرم که تو دلت نگیره بعدا

تنهای تنهام میخوان ببازم

بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم

تو کوچ آخر بالامو بستن من

تو قفس و دورم نشستن دلتنگتم من

تنهای تنهام میخوان ببازم

بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم

تو کوچ آخر بالامو بستن من

تو قفس دورم نشستن دلتنگتم من


موضوع : دانلود سریال ,

جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی