X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

تمشک دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود سریال

دانلود آهنگ

دانلود فیلم

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام خوشم میاد Hamid Hiraad

بازدید : 17 سه شنبه 21 آبان 1398 نظرات
دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام خوشم میاد Hamid Hiraad

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید هیراد به نام خوشم میاد

ترانه سرا و آهنگساز: حمید هیراد / تنظیم: امیرمیلاد نیکزاد

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام خوشم میاد

دانلود رایگان موزیک خوشم میاد با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[کیفیت 128 با حجم 3.1 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 7.6 مگابایت]

Danlod Music Jadid

Hamid Hiraad – Khosham Miad

متن ترانه ی خوشم میـاد با صدای حمید هیراد:

نظر بازی نکن با دلم بازی نکن راضی نمیشم

تو طنازی نکن هی با دلم بازی نکن راضی نمیشم

نازتو کم کن که شدم شیفته آمده در دامنم آویخته

نگاه مارا به هم آمیخته جام شرابی به دلم ریخته

خوشم مـیاد این دلمو بزنی به نامت

تا ته این قصه میدونی همش میخوامت

خوشم میاد هوایی میشم با سلامت

تموم دنیا یه طرف خودم میخوامت

یار نمیدونی کوچه باغای دلم چه حالی داره

دل تو هر شب مست و غزل خونه سر به سرم میذاره

نمک نمک داره چقدر اداتون کشته منو شیرین زبونیاتون

نمک نمک میریزه از صداتون کشته منو شیرین زبونیاتون

خوشـم میاد این دلمو بزنی به نامت

تا ته این قصه میدونی همش میخوامت

خوشم میـاد هوایی میشم با سلامت

تموم دنیا یه طرف خودم میخوامت


موضوع : دانلود آهنگ ,

جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی